MENÜ

Tini dolgok
A legjobb oldal

 

 

Unod már a rossz jegyek ha pár puskát mutatok, azt nem bánnád? :D

 

Közös munka

Ha a tanár magával viszi a dolgozatot az írás elötti  órára ,akkor óra végén néhányan körbe álják a tanárt aki 
a,Ha az asztalon hagyja a puskát akkor álhetesek(akik gyorsan,olvashatóan irnak) odamennek és leírják a dolgozatot (a tanár nem lát semmit mivel teljesen  körbe álják a nagyobb testű  diákok)
b,Ha a kezében jól láthatóan tartja a puskát akkor a körbeállók közt levő álhetesek apró papírlapokra írják(apró ceruzával(a  tömegben észrevétlenül)
c,Ha a kezében rosszul láthatóan tartja akkor olyan kérdést kell feltenni amimiatt keresnie kell a cuccai között(az időnként előbukkanó dolgozatról minden álhetes a rá osztott kérdést írja le)
Ezek után mindenki átadja a papírokat a strébernek aki kitölti rendszerezi sokszorosítja a puskákat és mindenkinek(kivéve annak aki még a puskázáshoz is hülye)személyre szóló szövegű(de azonos tartalmú)és személyre szóló fajtájú ,betüméretű puskát készít(a stréber nem használja ezt a típusú  puskát(kivéve ha nagyon jól lát vagy új módszert kell tesztelnie a tanári karon) vagy megtanulja az anyagot, vagy a mellette , elötte ülőét használja (mikor azok puskáznak figyeli a puskájukat)) .  
Hátrányai:nem minden tanár tartja magánál a dolgozatot (ebben az esetben a dolgozatot elösször megíró osztályból néhányan leírják a kérdéseket amiket a másik osztályok strébereinek továbbítanak
Általánosba és gimiben beválik máshol nem hiszem
Jó tanács :Ha a strébert nem kedveli egy osztály akkor képes lerontani az osztály átlagát, viszont ha kedvelik a strébert akkor nagyon megtudja emelni az osztályos átlagot(ki gondolná, hogy egy szemüveges stréber több puskát, puskázási módszert ismer mint az egész iskola eggyütvéve).a jó stréber a köszpontilag kiadott dolgozatott(akár kitöltve) meg tudja szerezni egy másik iskola tanárától. Ja a stréber ha nem kedvelik néha megteszi ,hogy év végén minden puskáját ,módszerét átadja több példányban az egész tanári karnak(ha valaki belegondol ezzel az inteligensebbeket segíti is ).

Két általános érvényű, midenre használható ötlet két nevét eltitkolótól...

A puskát ragaszd rá a lábszáradra, tedd keresztbe a lábad és amikor használni akarod, húzd fel egy kicsit a hosszúnadrágodat.

A füzetből kitépek 1 papírcsíkot. Ráírom a szöveget. Körülizélem cellukszal és beragasztom a polomba (tudod felhajtod a hasadnál) Ezt, mikor írjuk a dogát felhajtom, és mikor jön a tanár, azzal a kezemmel amelyikben a toll van leteszem és egyben lehajtom a polóm. Nekem bejött!

Szoktatás

Még év elején elkeztem minikönyvet gyűjteni ,a tanároknak így nem meglepő, ha mindenhol(pad, toltartó...)találnak nálam belőlük és hozzászoktak ,hogy doga közben azt olvasom ,elösször puska mentes miniket ,majd kialakítottam apró zugokat a borítójuk alatt(az olvasó sem veszi észre) késöbb az oldalakra vékonyan kissé odaragasztottam a puskát.mivel 8-10db mindig van nálam, ha be kell adni a könyveket beadok eggyet aminek a tartalma érdekli( amíg azt olvassa nyugodtan puskázik mindenki.
Előnye:nem feltűnő
kicsi
"olcsó"(300-500Ft db-ja )(kivéve, ha a tanárt érdeklő téma kell)
sokszor használható
beszoktatás után nemlehet vele lebukni(ha mégis gyanakszik kicserélem egy másik puska mentesre,járkáló tanárnál csak lapozok)
Hátránya:Sok idő mire minden tanár megszokja

Töri óra előtt fel kell irni az évszamokat a padra, de nem egy helyre, hanem össze-vissza valamilyen rendszer szerint. Egy időpontot 4 darab ketkarakteres szám jelöl, az utolsó mellé kell a hozzá tartozó esemény valamilyen röviditését irni. Ceruzával halványan felirva mindenki padfirkának nézi. Én mindig ezzel vészeltem át az évszámdogákat. 

Két új 100%-os módszer

Ezt a modszert 2 éve használom 100%-os sikerrel...
Sajnos csak ott jön be(témazáró), ahol sokat kell irni. A dogát egy dupla lapra ird/füzet is jó/, és a puskát egyszerűen tedd bele a 2 lap közé.
Vágj olyan képet, mint aki elmélyülten számol, és hajtsd ki felső lapot függőlegesre, lehetőleg ugy, hogy a tanár ne lásson a lap mögé...Érted, mintha megnéznéd az előző számításokat:))
Egy másik modszer a matekon népszerű számológép firkálása. A számológép jobbesetben fekete vagy szürke. Egy középsulis gépen elfér egy rakás azonosság, képlet, meg egyéb szemét...és a grafit a feketén csak korlátozottan látható, igy a mesterlövész tanárok sem látják a dolgot, csak TE! :)))

Amikor pulcsi van rajtad

Én egy elég egyszerű módszert írok a puska elrejésére. Gépeld be a kívánt szövet, majd kis betűmérettel nyomtasd ki. A dolgozat írása előtt csúsztasd be a puskát az ellentétes kezedbe mint amivel írsz, könyökölj rá a kezedre és már sandíthatsz is befelé. Amikor a tanár nem figyel fordítsd meg a másik oldalára. Persze előnyös ha bő a pulcsid ujja!:)Ha a tanár éppen feletted áll rakd a padra a kezed.
Én ezt a módszert használom a leggyakrabban és még nem buktam le vele. A tanárok mindig azt hiszik, hogy a padot nézem. Én olyankor ártatlan fejjel megmutatom nekik, hogy azon nincsen semmi.


Puska a széken

Sokféle módszert ismerek,de ez az ami nekem eddig 100%-osan bevállt.
Szóval egy kis lapra leírjuk az anyagot és azt a székre tesszük.Onnan nézzük ami kell és ha jön a tanár csak elegánsan összezárjuk a lábunkat és a tanár nem vesz észre semmit.Az is jó,ha lehajtjuk a fejünket az asztalra és úgy teszünk mintha csak elfáradtunk volna ,de közben lesünk.
Ajánlatos több puskát írni és ha már tudjuk hogy melyik kell csak lazán elővesszük a puskát és a székre tesszük.A tanár meg csak ámul majd,hogy milyen okosak vagyunk és nem kell majd szégyenkezve hazasomfordálnunk egy újjabb 1-es dogával.

Segit a stréber

Ez a LEGEGYSZERŰBB,és LEGHATÁSOSABB!
Minden osztályban van egy szegény kiközösített stréber, másnéven pedál, aki MINDENT tud. Te úgy teszel, mintha nagyon sajnálnád, és megpróbálsz vele barátságba kerülni. Ő örülnni, fog, hogy végre valaki aki szererti...Melléülsz, és lám, minden dogád valami csoda folytán 5*-ös lesz!

Slicc

Matek dogánál a legtutibb +oldás - igaz tanárfüggő, én is csak mateknál tomm csinálni :)
szal otthon kis irodapapírokra gondosan felírod a puskát, aminek a tetején édes kis ragasztócsík van...Ezt pont a pulcsi által rejtett slicckörnyékre ragaszd, néhányszorosan összehajtva! A módszer egyszerű. Nem egyedi, de a legjobb, hogy a tanárok nem olyan kíváncsiak, hogy +kérdezzék: Viszket ott valami?

Számológép

A dolog egyszerű!
Ha olyan zsebszámológéped van, aminek végőtokja is van 
(pl.: SHARP) , akkor a védőtok belsejében nyugodtan 
elhelyezhetjük a jól ismert ragadós lapocskákat, de nem 
kell feltétlenül ragadnia, csak az a fontos, hogy ha 
lezhúzzuk az asztalra fordítva lehelyezett számológépről a 
tetejét, ne csússzon vele együtt a papír.(Azt érthetjük 
ilyenkor fordítva lehelyezett számológépnek, aminek a 
védőtokja van lefelé.)Ha jön a tanár csak visszahúzzuk a 
felső részt, és  írjuk szépen tovább a dogát!
Ez egy nagyon jól bevált módszer, főleg ha hátul 
ülsz.

Szódolgazathoz

Az Én puskázási módszeremet szerintem sokan ismerik.Nálam sok esetben bevált,és még nem buktam le vele soha.

Csak annyit csinálok,hogy egy tenyérnél kissebb kockalapot vágok ki és ráírom a szöveget.Ezután, hogy a betűk ne legyenek mázgásak,celluxal körberagasztom a papírdarabot. Persze a papír mindkét oldalát kihasználom! A doga elkezdése előtt beteszem a tenyerembe,és közben ahogy írnám a dolgozatot keresem is a megoldást. Ezt leginkább az idegen nyelv szódolgozatnál lehet használni, és az évszámoknál.Mindig abba a kezedbe rakd a puskát amelyikkel írni szoktál.

ÉS VIGYÁZZ, HA A TANÁR MÖGÖTTED ÁLL!!!

Másik módszerem:Levágok egy 1cm széles és 4cm hoszzúságú papícsíkot,ráírom ami kell, aztán belecsúsztatom az átlátszó tollamba.Ha nem átlátszó a toll akkor körécelluxozom.Csak ez kicsivel feltünőbb. Ha a tanár körülöttem mászkál, akkor úgy teszek mintha gondolkodnék a kérdésen,és a tollat teljesen körbefogom.

Persze ha neked nincs ilyen átlátszó tollad akkor nem muszály venned.Csak úgy nagyobb az esély arra, hogy lebuksz ha sima tollal próbálkozol.

A jó öreg táblás módszer

Fogod a táblát, ráírod az anyagot úgy, hogy közben erősen rányomod a krétát. A másik felére is:) Aztán persze frankón letörlöd, hogy csak halványan látszódjon... a legjobb, ha mellé irsz vmit, ami nem szerepel a dogában. Csak az a tanár veszi észre, amelyik, direkt ezt nézi, és hát ugye nem ti voltatok, hanem még a másik osztály, mult héten:))) Szoval ez nagyon bejön... A másik tábás modszer, hogy lekódoljátok a szöveget. Jó modszer az 1848-ból 4818-at csinálni, de ez már fantázia kérdése.

Egy nagyon tuti modszer, ami abbol áll, hogy a tanár figyelmét elterelteted.Ez egy összeszokott csapatban nem probléma. Megbeszélitek, hogy a hátsó sarkokba olyanok üljenek, akiknek jo a beszélőkéjük. Doga közben az egyik jelentkezik, és addig értetlenkedik, míg a tanárt magához hivja. Ekkor az osztály 90%-a tud puskázni...demég hogy! A4, A3, A2, etc... multiplakátról még nem próbáltuk, de egyszer mindennek eljön az ideje. Ha befejezte a mondókáját az egyik, akkor rákezd a másik, így az osztály másik fele irja ki a dolgokat bizonyos forrásokbol...

Telefonkártya módszer

(DOMINO-kártyával talán aktuálisabb, bár drágább)

Előnyei:
-többször felhasználható
-viszonylag jól álcázott (nálunk szokás 
telefonkártyát használni kis vonalzónak)
-többet is könnyedén lehet készíteni és esetleg  
a dolgozat első perceiben ki lehet választani a  
megfelelő anyagot tartalmazót.

Hátránya:
-korlátozott anyagmennyiség fér rá

A módszer maga igen egyszerű, de kicsit munkás kivitelezni egy-egy eszközt. A lényeg: keresel (vásárolsz, szerzel, stb...) két azonos mintájú telefonkártyát majd lecsiszolsz mindkettőről 1 oldalt, úgy hogy ha összeilleszted őket akkor normál telefonkártyának tűnjenek. Érdemes őket némileg elvékonyítani is. Ezután keresel öntapadós címkét (természetesen üreset), majd a belső oldalakra ragasztod őket. Ezután már csak celluxal összeragassztod a két kártyát úgy, hogy könyvszerűen ki lehessen őket nyitni. A belső oldalakra rotringceruzával könnyedén tudsz írni, sőt ha nem nyomod rá erősen a cerkát ki is lehet radírozni normálisan. Így rengetegszer újra tudod használni. 
A bevetésen az eszköz használata már értelemszerű.

Térképkészítés, felismerés

Hű, de sok jó ötlet!
Az enyém nem általánosan használható, de kis
színfolt... és hátha valakinek épp most, épp ez...
Történelem dolgozatnál térképkészítés,
-felismerés témához alkalmaztam.
Automatikus látáson alapul, mármint a tanár automatikus látásán,
nevezetesen: ami a pólóra van írva, vagy rajzolva, az csak, kizárólag gyári
úton kerülhetett fel, tehát eszébe sem jut arra figyelni, netán gyanakodni.
Tűhegyű alkoholos filccel gyönyörűen lehet írni, rajzolni pólóra. Iránya
értelemszerű, ha lenézel, neked legyen olvasható... Meg persze inkább a hasi
részre, nem pedig pl. a mellrészre kell írni... Ha félsz, pulcsit
rákötözöl...
Előny:
Kreatívak részére különleges, egyedi megoldásokat hozhat létre. (Egyedi
ajándéknak sem utolsó!) Nem kell dugdosni, izgulni.
pl. szürke sima pólóra kék filccel írva, rajzolva, persze stilizálva, vagy
kódolva a témát, még jól is néz ki... mint egy jól dizájnolt márkás,
"szövegmintás" póló.
Hátránya: nem megy ki mosásban sem.
Megoldás: Olcsó pólót kell használni, és lehet gyarapítani rajta a témákat,
minél inkább csak te igazodsz el rajta, annál használhatóbb.

Kreatívok előnyben!
Most jut eszembe, ha kódolod a szöveget, még szóbeli felelésnél is
használható.

Testfestés

1.Ez a dolog nagyon egyszerű! Írd rá a lábfejedre az egész puskát!!!meglátod tuti siker!:)

2.Írd le a puskát az ujjaid belső felébe!!!! És ha jön a tanár akkor csak összecsukod az ujjaidat!!!!!:)(Ez a leg coolabb!!!!!!!! Tuti hogy bejön:))

Tesztiráshoz

A legjobb módszer tesztíráshoz (szupertökéletes, szuperlebukásmentes)

A tesztiráshoz szeretnék egy tökéletes módszert megosztani. Ehhez először is szükség van egy emberre, aki tényleg köpi vágja az anyagot. Namost, ha megvan, akkor dolgozatírásnál őt kell egy mindenki által jól látható padba ültetni. Meg kell várni, míg megírja a dolgozatot, és aztán csak figyelni kell a kezét, mert ez lesz a titok nyitja.
A titok:
Mindenki szokott a tollával játszani. Ez egyetlen tanárnak sem tűnik fel, azonban a játszadozással lehet leadni a drótot a többieknek. Megbeszélitek a jótanuló sráccal, hogy legyen a következő kódrendszer:
(A) választ jelentse a függőlegesen tartott toll;
(B) választ jelentse a vízszintesen tartott toll;
(C) választ jelentse a tábla felé tartott toll;
(D) választ jelentse toll ki be kapcsolása (kattogtatása)
stb...
Tehát ha a srác megírta a dogát, akkor jelez, hogy készen van (például kifujja az orrát), és innentől kezdve csak őt kell bámulni. Mondjuk 5 másodperc mulva elkezd a tollával jelezni, kitartja a jelzést ugyanennyi ideig, majd jön a következő és így tovább.
Ha oszloposan ültetnek (A-B csoport) és az előadóban nem lehet látni az előtted ülőt, akkor sincs gond, mert kiteszi a kezét a pad szélére és ott játszadozik. Ha te leírtad, akkor ugyanígy továbbadhatod a drótot a mögötted ülőknek.
A módszer hasonlóan beválik melletted ülő esetén is, ha például az unalom jelzésére szolgáló könyöklést, ahol az álkapcsunkat a tenyerünkbe fektetjük (kocsmai könyöklés, így már érthető) lesz az A válasz, álcsúcs dörzsölése hüvelyk és mutatóujjal B válasz, fülvakarás C, és így tovább... 
Van még kérdés?

Tolltartó

Az én módszerem roppantul egyszerű.Kell hozá egy tolltartó (lehetőleg széltében minél terjedelmesebb) és egy ceruza.Szünetben a ceruzával halványan felírod az anyagot a pad jobb felső részébe (ahol a tolltartód van),majd ha elkészültél,rátszed a tolltartót.Vigyázni kell arra,hogy a szöveg ne lógjon ki a tolltartó alól,és ha a tolltartó kicsit elmozdul,akkor se látszódjon ki alóla a szöveg.Órán amikor a tanárnő a tanáriasztalnál ül,vagy éppen az ellenkező írányba sétál,told magadtól kicsit távolabb a toltartót,úgy,hogy előbukkanjon a szöveg.(Érdemes mindig csak kicsit tolni a toltartón,mert a sok mozgatás feltűnő) Amikor aztán a tanár feláll,te nyúlj bele valamiért a toltartóba,és miközben benne matatsz,észrevétlenül húzd hátrább,visszafelé.A mozdulatnak rövidnak kell lennie és amikor kiveszed a kezed a tolltartóból,nyitva is hagyhatod azt,hogy a tanár lássa,hogy a te tolltartódban aztán nincsen puska.Nem is fogja sejteni,hogy a puska a toltartód alatt van. :-)


Vonalzókarc

Az alább leírt módszerekkel túléltem a fosulit, és most mérnökként kellemes a visszaemlékezés:
1. A karcingolt vonalzó úgy muködik, hogy a víztiszta vonalzók felületébe körzovel óvatosan azt karcolhatsz be amit akarsz,
és ez neonfénynél sem igazán szembetuno.
2. A grafikus számológépek programíró üzemmódjába rengeteg képletet és szöveget lehet írni, ezt a zh alatt szerkesztésre
megnyitva olvasni is tudod. Matek, mecha, áramlástan, le vagytok sz..va. (Villamosmérnökök generációja is túlélte így!)
3. A zh-kon általában az eloadásokat rendszeresen látogató stréber burik cimkézik a padokat, vagy foglalják el a legjobb
helyeket fölül. Ne bánkódjatok! A címkéket, feliratokat nyugodtan elimináljátok! (Mellesleg az elso sorokban ártatlan képpel
ülok is nyugodtabban puskázhatnak, mint a hátsó sorokban)
4. Tutti módszer: Matek szigcsó elott két héttel már begipszelteted / bekötteted a fejed, hogy a tancsi szokja a
gyakorlatokon, és sajnáljon. A nagy napon beülsz egy head-settel bedrótozva, leadod az anyagot az aulában ülo teamnek,
ok vissza a megoldást: tutti 2-es és tutti mobilszámla vár!
5. Tételesdinél a rántotta az ideális, az elore A4-en kidolgozott tétel megfelelo idoben történo berántása zakóból.

Zsebkendők

Egy nem rossz módszer. Nekem eddig mindig bevált.
1. Veszel 3-4(max.7-8) zsebkendőt.
2. Bele írod a puskákat(de óvatosan)
3. Az óra elején kirakhatod a padra is de nem tuti biztos. Inkább rakd bele a tolltartódba vagy az ing ill. mellényzsebedbe.
4. Doga közben pedig mintha belefújnád az orrod odarakod az orrodhoz kinyitod a zsk.-t és megnézed az anygot. Célszerű a kendőket kis számokkal megjelölni, hogy késöbb el ne felejtsd melyikbe mit írtál.


 

Szavazás

Szerinted jó az oldal?
Igen :D
Nem :(
Hááááááááááááát............
Naná !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szar :[
Asztali nézet